top of page

Pladsoversigt

 B1 : Informationspavillon med udlevering af Startnumre/rutekort.

 B2 : Udlevering af gratis frugt, gulerødder, juice og vand.

 B3 : Salg af kaffe, kage, sandwich.

 B3 : Udlevering af præmier

AuningLøbet Pladsoversigt 2024

 X : Bord/bænke område

 Y : Område for klub/firma-pavilloner​

 1 : START Portal 1: Løbe- og gå-motionister

 2 : START Portal 2: Cykel-motionister og banko-motionister

Praktiske informationer

Det er et motionsløb og derfor ingen tidstagning.

Det skal endvidere bemærkes, at Politiet ikke har givet tilladelse til konkurrenceløb.

Der vil på cykel/løberuterne være tydelig ruteafmærkning.

Ruteoversigt kan ses/hentes ved de viste ruter på forsiden -  og kan efter ønske udleveres ved tilmelding.

 

På alle startnumre er angivet et service-telefonnummer, som kan kontaktes under løbet ved defekt eller uheld. 

Efter løbet vil deltagerne ved fremvisning af startnummer få udleveret gratis frugt, gulerødder, juice eller vand.

DESUDEN vil der blive trukket lod blandt alle startnumre om mange dejlige præmier og gavekort.

Præmielisten vil være opslået ved pavillonen med frugt-udlevering.

Der er mulighed for køb af kaffe, kage og drikkevarer m.v. efter løbet i det stemningsfyldte café-område ved målområdet.

På pladsen er der - traditionen tro - festlig speakerstemning før, under og efter løbene, musik i målområdet, hvor man kunne købe kaffe, vand, øl og mad m.v., alt imens deltagere og publikum nyder stemningen og alle de glade motionister, når de starter ud og kommer i mål igen.

Vi ønsker alle motionister et godt motionsløb!

Auningløbets arrangør_logoer

Arrangører:

AuningLøbet arrangeres i samarbejde mellem
Auning Motions Klub (AMK),
Lions Club Gl. Estrup og Lions Club Svanerne. 

Kontakt:

Har du spørgsmål - er du velkommen til at kontakte AuningLøbet på:

auninglobet@gmail.com

© 2025 AuningLøbet

Her finder du AuningLøbet:

bottom of page